keskiviikko 10. kesäkuuta 2009

Ompeluseurat


Siirryin pusseista ja kasseista haastavampaan ompelukseen.
Paljon haastavampaan, olin täysin solmussa muutamaan otteeseen.
Ja voi sitä purkamisen määrää, kyllä ratkoja viuhui ahkerasti päivän aikana.
Onneksi äiti auttoi kaavoissa ja suunnittelussa, koska lopputulos on oikein mieleinen!
Kangas on se vanha tuttu, jonka löysin kirpputorilta muutama päivä sitten, ja helmetkin löytyivät joltain talven kirpparikierrokselta.
Olo on nyt täysin sanaton, olen hämmentynyt siitä, kuinka hyvin luomus tuntui onnistuvan, vaikken ole tehnyt vaatteita itse vuoteen.
Jee!

3 kommenttia:

  1. Ooh! Miten sä osaat? toi mekkohan on aivan mahtava ja istuu sulle tosi hyvin. me likey! :):)

    ps. sun pitäis ehkä mennä siihen Suomen "Project Runway" -ohjelmaan kun kerran kiskaset mekkoja tosta vaan yhessä päiväss!

    VastaaPoista
  2. Voi eiii,aivan superihana mekko! Siitä tuli tositositoooosi hyvä!
    Kangas sopii mekkoon kuin nakutettu ja mekko sopii sulle kuin nakutettu:D

    Oon ehkä vähän kateellinen..mutta vaan vähän:) Ja saat kyllä auttaa mua siinä mun projektissa,kerta oot noin hyvä;)

    VastaaPoista
  3. Sinja: Kiitos paljon :) Mitä tähän nyt sanois. Kivaa saada kehuja! Mutta toivottavasti kukaan taitavampi ei kattele mun blogia ja naura että onpa toi tyttö innoissaan noin helposta mekosta :D

    Niina: Mmm kiitos :) Se hyvä ite värkätyissä vaatteissa kyllä on, että ne kyllä yleensä sitten istuu kanssa!
    Ja toki autan sua (eli siirrän äidin neuvot sulle), tuon jo huomenna kaavat ja niitä ohjeita mistä mä kattelin!

    VastaaPoista