torstai 11. kesäkuuta 2009

Päivä peruttu!

Tänään piti lähteä Ideaparkiin. (Yksi seurueesta tulikin kipeäksi)
Piti olla lämmin päivä. (Olikin tuulista ja pilvistä)
Piti hyppiä trampoliinilla. (Katsottiinkin Sinkkuelämää)
Piti elää terveellisesti. (Tehtiinkin suklaamansikoita)
Piti pyöräillä Niinalle. (Käytiinkin autolla kaupassa)
Piti lisätä elokuvia iPodille. (Tietokone olikin tyhmä)
Piti ommella pussi Sinjalle. (Askartelinkin sellaisen yösilmälappuhässäkän)
Piti alkaa kaivata kirpparipöytää. (Sainkin sen sunnuntaiksi)
Kaiken piti olla väärin, tyhmästi ja pilalla. (Onneksi ei ollut, vaikka suunnitelmat muuttuivatkin)

4 kommenttia:

  1. Oh noes! Olin niin odottanu että pääsen näkemään kivoja ideapark-juttuja! noh, eiköhän niitä jossain vaiheessa tule, sut tuntien :)

    Oon miettiny että pitäiskö mun hankkia semmoset silmälappuset kun en pysty nukkumaan kesäsin! oon ihan sekasin näiden valoisien öiden kanssa. Sellaset viilentävät geelijuttuiset silmähässäkät vois olla kans aika veikeet :D

    VastaaPoista
  2. Onneksi päivä ei mennyt ihan pilalle vaikka suunnitelmat meni myttyyn..:) Kivoja asioita nuo ei-suunittellutkin!
    Ja ehkä sitten juhannuksen jälkeen pääset esittelemään ideapark-ostoksia:)

    Mä tekisin tilauksen - haluan myös silmälappuhässäkän. Pimeetä tulee joskus puoliltaöin ja valosaa kolmelta..nuku nyt siinä sitten.

    VastaaPoista
  3. Sinja: Pakkohan mun on päästä ajatuspuistoon, että saan jotain vaihtelua blogitteluun! ;)
    Älä osta silmälappusia. Sulla on kohta synttärit. Enkä vihjaa mitään! :D

    Niina: Juhannuksen jälkeisyyttä odotellessa! Saat säkin silmälapun, niitä oli niin kivaa tehdä! :)

    Ja sit voidaankin kaikki leikkiä yhdessä Kapteeni Koukkuja..

    VastaaPoista
  4. JEEEE! *tuuletus" .... tai siis ihan jees.


    odotan innolla :3

    VastaaPoista