lauantai 22. elokuuta 2009

Kolme on hyvä luku

Kolme asiaa joita näkyy harvoin tai ei ollenkaan Suomessa:
- vesiposti, josta myös otin kuvan, mutta sepä ei enää suostunutkaan latautumaan
Kolme asiaa, jotka olen ostanut:
- päkiäpehmusteet
- ihanan kermaista jäätelöä
Kolme asiaa, joita kaipaan:
- ihmisiä
- kieltä
- pyöräilyä
Kolme asiaa, jota olen tehnyt täällä ollessani:
- kumiveneillyt joessa (ilmeisesti vähän kuin koskenlaskua)
- uinut kuumassa lähteessä
- käynyt kaupassa, josta ostetaan vessapaperia 18 kappaleen erissä, tai isommissa
Kolme asiaa, joita olen ihmetellyt:
- jättiläismäiset pakkauskoot
- suussa poksuvat karkit
- Uggien hinta (olen tiennyt, että ne ovat kalliita, mutta että niin kalliita?)
Kolme asiaa, joista täytyy kertoa:
- nettiyhteys on niin hidas, että kuvia lisään tästälähin harvemmin
- samasta syystä täytyy kestää kummallisia asetteluja, koska pieneenkin paranteluun menee valtavasti aikaa
- toivottavasti teille riittää, että asia tulee kerrottua

3 kommenttia:

  1. Sievä laukku! :)
    Siis mitä, oot päässy kumiveneilemään joessa?! Mäkin haluun! Epistä :D Toi peittoaa sen Vanajaveden ylittämisen kumiveneellä ihan 6-0.
    Ja on mukava kuulla aina edes jotain pientä, joten asian kertominen riittää mainiosti.

    VastaaPoista
  2. Ei haittaa,vaikka ei nähdä kuvia (vaikka ne onkin kivoja),kunhan tekstiä saadaan:)
    Onko toi laukku se sun uusi koululaukku? Kiva on!
    Tyhmää että se yhteys on niin hidas..miksköhän? Mä en pystyis oleen!
    Ja millaista oli uida kuumassa lähteessä?

    VastaaPoista
  3. Sinja: Jep, mäkin veikkaan että Yellowstone riverin lasku oli vähän villimpää touhua kun Vanajassa sählääminen :D

    Niina: Jep, siin on mun koululaukku. Netin hitaus kuulemma johtuu huonoista yhteyksistä, mutta uusi on kuulemma tulossa! Jee! :)

    VastaaPoista