perjantai 17. heinäkuuta 2009

Kiireisiä lomapäiviä

Duffy
Siellä se lauloi. Ilmielävänä. Kaukana, barbien kokoisena ja näköisenä, ja äärettömän vahvalla äänellä. Vau.

Yhdysvaltain suurlähetystö
Turvatarkastus, vartioiden perässä kävelyä, sormenjälkiä, odottelua ja yksi sana englantia tulevilta vaihto-oppilailta.

Ostoksia
Iso, punainen matkalaukku. Tuliaisia. Ja pakko-ostona itselle pari paitaa Carlingsin alennuksesta..

Vielä illalla
Ystävä. Paljon tuttuja ja kavereita. Musiikkia. Hauskanpitoa. Wanaja-festival.

5 kommenttia:

  1. Olen kateellinen kohdista yksi ja kolme.

    VastaaPoista
  2. Hei miksen nähnyt sua wanajas ;_; ootko huomenna menossa ?
    -sonja

    VastaaPoista
  3. Niina: Mä oon kateellinen yhdelle niistä host-siskoista, ostin sille maailman hienoimman tuliaisen. Hirvipehmolelun :)

    Sonja: Oli pimeetä? Ja mä lähin aika aikasin kun oli töitä tänään. Tuun tänäänkin tottakai, ehkä me sit törmätään :)

    VastaaPoista
  4. Ai että, todellakin iskee kateus Duffyn ja ostosten (etenkin Carlings-paitojen) takia!

    VastaaPoista
  5. Mulla oli toinen niistä päällä perjantaina Wanajassa, jos satut muistamaan mitä rytkyjä mulla sillon oli :)

    VastaaPoista